Sinan Ocak

Sinan Ocak
@Sinanvesinan
Yanlış yüzyıl...
.., kendimi yalnız hissediyorum,ben kendimi hep yalnız hissettim, herkesi kendimden uzak tutuyorum çünkü ben de herkes gibi salağın tekiyim. Kimse beni tanımıyor. Korkarım yaşadığım sürece de tanımayacak.
Sayfa 69·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Önemli olan yolun yarısında pes etmemesiydi, sadece iş alanında değil, her alanda yapılabilecek en saçma şey durmaktı.
Sayfa 122·Kitabı okudu
Hayat dertlerle doluydu, acılarla, biri bitince öbürü gelen, öbürüne alışırken bir yenisi bastıran ve yüzlerimizi birbirine benzeten derin acılarla.
Sayfa 102·Kitabı okudu
Korkmak için insanın bir nedeni olması gerekmez, Momo.
Sayfa 40·Kitabı okudu
Bir baba ihtiyacı her zaman mı vardır, yoksa, kafamız karıştığı, dünyamız dağıldığı, ruhumuz daraldığı vakit mi isteriz babayı?
Sayfa 115·Kitabı okudu