Uygarlıktan nasibini almamış kimileri onların ruhsuz olduğunu ileri sürer. Diğer bazıları ise, onların yarı kutsal olduğuna inanır ve onlara tapınır. Bazı bilge kişiler onların sığ beyinli olduğunu düşünürler; diğer bazıları ise derin bir bilince sahip olduklarını... Goethe onları yüceltmiş, Mussolini ise hakir görmüştür. Nereye baktıysam, erkeklerin kadınları düşündüğünü gördüm, ne var ki hepsinin de görüşleri farklıydı.