Begendigim bir kitap olmasina ragmen biraz hayal kirikligina ugradim ... Feride'nin yasadiklari hiç kolay degildi, ustelik tek basina çabaladi ve ben onun dik durusuna hayran kaldim. Fakat ben çalikusu'na baslamadan ask romani dendi, oysaki aski pek bulamadim (asktan kaçtigi için olabilir). Yani hayal kirikligimin nedeni beklentilerimin farkli olmasiydi, yoksa cok güzel bir hikaye.
Müminlerin Annesi Hz. Hatice'nin kisa ve güzel bir kitap oldugunu düsünüyorum. Edinmemiz gereken bilgiler kolaylikla aklimizda kaliyor çünkü yazilis sekli kolay ve akici.