ays

ays
@Supangle
Burası benim krallığım.

ays

, bir kitap okudu
9/10
·110 syf.·
3 saatte okudu
·
2024 37. kitabı
Melisa Kesmez
8.2/10 · 5,3bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Tuhafbir kaygının tüm bedenime işlediğini duyumsuyorum; sorunlu varlığımın geleceğinin korkusu mu bu, yoksa kendi tasalarımın yarattığı huzursuzluk mu? Böylesi ta­kıntılarla yaşamayı sürdürebilecek miyim? Tüm bunlar ya­şam mı, yoksa anlamsız bir düş mü?
İnsanlar böyledir: Size inanmaları için, sizin olan her şey­den, sonra da kendinizden vazgeçmeniz gerekir. İnancını­zın gerçekliğinin güvencesi olarak ölmenizi isterler. Neden kanla yazılmış kitaplara hayran olurlar? Çünkü o kitaplar onları acılarından kurtarır ya da acının yanılsamasını ya­ratır. Söylediklerinizin arkasında kan olsun, gözyaşı olsun isterler. Kalabalığın hayranlığı sadizmle doludur.
Anı yaşayabilenler, şimdiyi eksiksizce ya­şayanlar, yalnızca anın mutluluğunu, şeylerin sonsuz var­lığının verdiği büyük sevinci umursayanlar ne mutludur...
içimde insan ruhunun katlanamayacağı büyük bir ka­rışıklık ve kaos var. Ne isterseniz bulabilirsiniz orada. Ben dünyanın başlangıcından kalma, içindeki öğeler billurlaş­mamış, içinde başlangıçtaki kaosun hâlâ fokur fokur kay­nadığı bir fosilim. Ben mutlak çelişkiyim, çatışkıların do­ruğu, gerilimlerin sınırıyım; içimde her şey olabilir, çünkü ben son can çekişmede, son üzüntünün saati geldiğinde, en son gülecek kişiyim.