Bu elle tutulur anılar, bana içimde taşıdığım bir şeye inanmayı ve bu içimdeki şeyin sunacağı olasılıkları hayal etmeyi öğretti. Bugün de o hislerin hâlâ içimde olması ne kadar muhteşem.
"Yaşamı aşama aşama yaşayacaksınız ama mutlaka bir bütün olarak düşünün.Gün gelip de bu hayata veda etme zamanı geldiğinde, 'Yaşamımda kendim olarak var mıydım, gönlümce yaşadım mı ? sorusuna iyi bir yanıt verebilmemiz lazım."