İçinde hâlâ acıyan bir yer vardı, ama iyi şeyler vaat eden bir acıydı bu, tamamen kapanmadan önce kabuk tutarken yanan yaralar gibi sıcak ama yumuşak bir acı.
Hissedilmiş hiçbir şey, yumuşak hiçbir şey, insanı ağlatacak hiçbir şey, ruhundan kopup gelen hiçbir şey, kalbinden kalbime uzanan hiçbir şey, ondan bana gelen hiçbir şey yoktu.
Bizlere yalnızlığı çok yanlış öğrettiler. Etrafınızda kimse yoksa yalnızlığı hissedebilirsiniz ama etrafınızda çok alıştığınız biri yoksa eğer, bunun adı yalnızlık değil, onsuzluk oluyor.