Akış
Ara
Ne Okusam?
Giriş Yap
Kaydol

Ümit varlık

Ümit varlık
@Umitv
2 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
Ümit varlık tekrar paylaştı.
Boynumuz ağrıdı batıya bakmaktan.
Nuri Pakdil
Nuri Pakdil
Reklam
Ümit varlık tekrar paylaştı.
Güya çok ahbap var, fakat insan hangisine içini dolduran dertleri, kafasını yakan düşünceleri açabilir? Derhal gülerler yada anlıyormuş gibi yaparlar ama anlamadıklarını sersem gözleriyle belli ederler.
Sayfa 51 - yapıkredi yayınlarıKitabı okudu
Ümit varlık tekrar paylaştı.
“İnsan başkalarına yardım ettiği, başkalarını sevdiği kadar yükselir.”
Sayfa 11 - Yapı Kredi YayınlarıKitabı okudu

Okur Takip Önerileri

Tümünü Gör
Ümit varlık
@Umitv·Bir kitabı okumayı düşünüyor
Büyük İslam İlmihali
Büyük İslam İlmihaliÖmer Nasuhi Bilmen
9.5/10 · 1.352 okunma
Ümit varlık tekrar paylaştı.
İkinci bir ilahın varlığına asla imkân yoktur. Çünkü faraza,iki ilahtan biri kâinatı tek başına yaratmaya kâdir olsa diğeri lüzumsuz olmaz mıydı? Aksi durumda ise tek başına yaratmaya kâdir olmayıp aciz bulunmaz mıydı? Lüzumsuz veya aciz bulunan bir zat ise nasıl ilah olabilir?!!
Sayfa 21
Reklam
Ümit varlık tekrar paylaştı.
hayvanlara zulüm yapılmayıp iyi bakılması gerekir. Hayvanları fazla yormamalıdır, dövmemelidir. Hayvanlara eziyet cezası ağırdır. Çünkü hayvanların Allah’dan başka yardımcısı ve koruyucusu yoktur.
“Allah’dan başka yardımcısı bulunmayanlara zulmedenler hakkında Hak Teala’nın gazabı pek şiddetli olacaktır” diye buyurulmuştur.Kitabı okudu
Ümit varlık
@Umitv·Bir kitabı okumayı düşünüyor
İslam ve Batı
İslam ve Batıİbrahim Kalın
9.1/10 · 1.362 okunma
Ümit varlık tekrar paylaştı.
Hz. Muhammed, bütün kutsiyetine ve önemine rağmen, İslâm tarihinde hiçbir zaman ilâhlaştırılmamıştır.
Sayfa 84 - İsam YayınlarıKitabı okudu
Ümit varlık tekrar paylaştı.
“ Ben dayanılmaz kahrımı ve üzüntümü yalnızca Allah’a şikayet ediyorum (Yusuf 86)” demedikçe yatışmayacak kalbimiz .
Sayfa 181
İmam Mâturîdî ' nin böyle bir ortam içinde yetiştiği ve düşünce sisteminin temellenip gelişmesinde rey ehli olarak Ebû Hanîfe' nin fikirlerin açık bir etkisinin bulunduğu anlaşılmaktadır. Mâtûrîdî' nin asrında Semerkant' ta Cüzcâniye ve İyâziyye adıyla bilinen iki ana düşünce okulunun bulunduğu da nakledilir. Bölgede Ehl-i sünneti temsil eden bu iki ekol bilhassa Mâtûrîdî' nin içinde büyüdüğü ilmi atmosfere işaret etmektedir.
Sayfa 17 - Diyanet Yayınları
Reklam