- Ben demokratım, dedi, öyle şeye aldırmam. Beni iyi dinle... Ben fabrikatörüm ama, hiçkimsenin hakkını yemem.
– Vah vah, dedim, öyleyse aç kalıyorsun demektir.
İnsanlara karşı yüzü güler, tatlı, hoş ve yumuşak davranırdı. Bu güzel vasfından dolayı herkes onu sever, takdir ederdi. Müslümanlar onun sohbetine geldiği gibi, bazı kâfirler de gelirdi. Onlara da güler yüzle bakar ve hatta acırdı.. Çünkü âlemde acınmaya en muhtaç olan kimseler kâfirlerdir. O halde ölüm onları yakalarsa, gidecekleri yer de bellidir ve korkunçtur...
Ya Rabbi! Sen bize acı, fakat kâfirlere daha çok acı ki Seni bilmiyorlar...