Seçil

Seçil
@Yesilsamuray
Buradaki insanların nasıl olduğunu soracak olursan, vereceğim cevap, "Her yerdeki gibi" olur. İnsanoğlu çok monoton. Çoğu, zamanının neredeyse tamamını geçimleri için çalışarak geçirir. Ve ellerine kalan kısıtlı özgür zamanda da çok sıkıldıkları için bundan nasıl kurtulacaklarının yolunu arar dururlar. Ah, insanoğlunun kaderi!
Sayfa 15
Edebiyat
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
“Mutluluk hissediyorsun, mutlu oluyorsun. İşte insan olandır. Ne olmak istiyorsa, olabilendir. Oluşu deneyimleyebilmek için, bir şey olmayı deneyimleyebilmek için tasarlanmıştır.”
Sayfa 173·Kitabı okudu
Sürekli dışarıya bakarsak, hedefe ulaştığımızı fark edemeyebiliriz.
Sayfa 8
Görmezden gelinmek, alaya alınmaktan da kötü bir histi.
Bu dünyada en önemli şeyin sen olduğunu düşündüğün sürece, çevrende seni kuşatmış olan dünyanın farkına vararak onları anlaman mümkün değil. -Don Juan
Sayfa 302·Kitabı okudu
Psikoloji