AYŞEGÜL ÇALIŞKAN

"Yokluğunda çok kitap okudum" Bana birkaç hayati meseleyi ödünç ver kalbim Görüş günlerinde seninle konuşabilmem için. Kalbim neden ben? Sırf sevinesin diye seni bir kere bile Elinden tutup parka götürmedim.
Sayfa 38 - Metis yayınları·Kitabı okudu
Şiir
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

AYŞEGÜL ÇALIŞKAN

, bir kitap okudu
10/10
·76 syf.·
2017 38. kitabı
Didem Madak
8.5/10 · 26,4bin okunma
Son
......ÇOCUKLUĞUN KENDİNİ SAF BİR BİÇİMDE AKIŞA BIRAKMASI NE GÜZELDİ.YİTEN BU İŞTE!...
Sayfa 182 - Everst yayınları·Kitabı okudu
Şiir
İnsan
Taşa kazınmış bilgiden Gecikmiş sesten geçtim Gittiydim,baktım,döndüm
Sayfa 33 - Metis yayınları·Kitabı okudu
Şiir