+"Sen insanlara bakıntığın zaman üniformalar,bayraklar ve din görüyorsun"
-"Peki sen ne görüyorsun?"
+"Insan,sadece insan. Seven,acı çeken,acıkan,üşüyen, korkan bir insan"
Bedbahlık aslında bulaşıcı bir hastalıktır, bu yüzden biz yoksul ve bedbaht insanlar daha fazla yoksulluk ve bedbahtlık bulaştırmamak için birbirimizden uzak durmalıyız.