Sen, beni asla, asla tanımayan, bir su birikintisinin yanından geçercesine yanımdan geçip giden, bir taşa basarcasına üstüme basan, hep, ama hep yoluna devam eden ve beni sonsuz bir bekleyiş içerisinde bırakan sen, kimsin ki benim için?
Bir insanın kaderi,dağdaki patika gibidir:Bazen çıkar,bazen iner,bazende dibi görünmeyen bir uçurumun başına gelip durur.İnsan tek başına böyle bir yolda ilerleyemez,ama birleşenler,birbirine omuz verenler her engeli aşarlar...
Herkes, hayattan bir şey almak ister, fakat ona bir şey vermek istemez. Bir çok kimse toplum hayatına bencil, zorba ve asalak sıfatıyla atılır. Hayatın hikmetini başkasının sırtından geçinmekte ararlar.