Hayatın bir felaketten sonra daima bir saadet verdiğini, o güzel darbımeselin söylediği gibi , ayın on beşi karanlıksa on beşinin mutlaka aydınlık olacağını bilmiyor değilim.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Ölmekten mi korkuyorsunuz efendimiz? Bilmiyorum olric. Büyük bir karışıklık ve belirsizlik seziyorum. Yaşantılarıma verdiğim eski anlamlar birer birer kaçıyor. Yeni anlamlar veremiyorum kelimelere.