Biz aşkı savunacağız çünkü bu kadar seçenek ve dev bir yalnızlığın içinde birini seçmek hâlâ çok büyük hareket. Birine "seni istiyorum" diyebilmek gerçek bir ruhun belirtisi.
Aşk bireysel gelişim değildir. Aşk iki kişinin biraz bozulmasıdır. İki tane "ben"in, ufak ufak ayar yemesidir. Kapitalizm bunu hiç sevmez. Çünkü kapitalizm hepimizi tek başımıza parlak ve özgür görmek ister. Aşk ise, "gel yanıma, biraz birlikte dağılalım" der. Aşk ısrarla der ki, "sürdürülebilir olması umrumda değil, sürmek neden yanmaktan daha iyi olsun, gel yanalım" der.
Sen hiç sevmek nedir bilir misin? Kendi gövdeni rüyanda görür gibi, seni tamamlayan birine özlemle bakmak nedir, bilir misin? Aşk nedir, bilir misin sen?