Anı Yaşamak, Umarsızlık veya Aylaklık Değildir. Tam Tersi, Yaşamın Paha Biçilmez Her Bir Anına Hürmeten Dikkatle Vermemiz Gereken Bir Mesaidir...
Farkında Olmadan Geçirilen, Gelecek Endişeleri için Harcanan Her An, Ömürden Kaybolmuş, Aslında Yaşanmamış Zamanlardır.
Ileriyi Düşündüğümüz Her An'da, Yani Zihnimizin Ileriye Fırladığı Her An'da Diğer Hiçbir Canlıda Olmayan Bir Olay'la Karşılaşıyoruz, "O da Ölüm Bilinci..."