“Unuttuğumuz hatıralar nereye gidiyor?” diye sordu. İbo şaşırdı kaldı. “Bilmem,” dedi çaresiz, “belki de hatıramızdan silindikten sonra yüzümüzde çizgi oluyorlardır.”
"Yaşayanlarla ölülerin dünyalarını birbirinden ayıran perdeyi açmaya kimse cüret edemiyordu çünkü herkes bütün hayaletlerden daha gaddar görünümlü açık yaranın farkındaydı."
hiç düşündünüz mü? ölen bir insanı bir kez daha görebilir misiniz? ölen bir okula gidebilir misiniz? ölen bir evde uyuyabilir misiniz? o yıllat öldü. o yıllar bizi öldürecek biçimde yaşattılar.