Gerçekten 'korkak bir karanlık içinde'dirler. Yaşamaktan , eğlenmekten korkarlar. İnsanı , özellikle kadını tanımaktan korkarlar. Dünya nimetlerini çağ dışı boş inançlar yüzünden teperler . Aslında bir ruh hastasının tepkisidir bu ; daha doğrusu reddettikleri nimetlere kapılmaktan korkan bozuk ruhların tepkisidir bu.
Çünkü elinden kayıp gidenler , bütün o yitirdiklerin aslında bir hiçlikten ibaret , saçma , yusyuvarlak bir sıfır , yalnızca ve yalnızca kafandaki hayaller !
Yalnızca tek bir tür insan varsa , o zaman neden hiç geçinemiyorlar ? Hepsi birbirine benziyorsa , niçin özel bir çaba harcayarak birbirlerini aşağılıyorlar ,