Nöbetçi aniden kapıyı açacak olursa beni suçüstü yakalamasın diye yatağa uzandım ve titreyerek kitabı kemerimin altından çıkardım Ve o an yaşadığım şey hayal kırıklığı hattâ acı bir öfke oldu o kadar riski göze alarak ele geçirdiğim o kadar büyük beklentilerle sakladığım kitap bir satranç kitabından başka bir şey değildi. Santranç ustalarının yüz elli karşılaşması! Parmaklıklar ardında olmasaydım kitabı O öfke ile açık pencereden fırlatır atardım. Bu saçmalık ile ne yapacaktım ki? Evet benim de diğer arkadaşlarım gibi lisede sırf can sıkıntısından satranç oynamışlığım vardı ama bu yazılı saçmalık da neyin nesiydi. Sıkkın bir halde sayfaları karıştırdım belki okumaya değer bir şeyler bulabilirdim belki bir önsöz veya bir açıklama. . ama ustaların maçlarının çıplak ve kare örnekleri ve örneklerinin altına yazan benim için bir anlam ifade etmeyen a 2 A3, af1, G3 gibi işaretlerden başka bir şey bulamadım..
"Sen cennetin varlığıyla gurur duy ben cehennemi istiyorum" /A
Yabancı serisi ilk kitabı 'şahmeran!
Yıllar yıllar oldu çıktığında ilk alanlardandım. Sonra 2. Kitabı Veyl çıktı.
Sonra serinin devamı gelmedi öylece unutuldu gitti....
Yani ben unuttum en azından. Sadece kitapla ilgili hatırladığım Ediz diye bi çocuğun babasını (yanlışlıkla) öldüren polisin kızkardeşini intikam için kaçırmasıyla başladı. En son neler oldu nerde kaldik bilmiyorum. (Birde Ediz'in gözleri yeşildi sanırım xd) Tabi doğru hatırladıysam.
Alınırmı? ben alırım. çünkü neden olmasın, seviyorum ️ /A