Gideyim, babamın omzuna başımı koyup ağlaya­yım bari.
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“İyi misin?” “İyi olacağım, ben şimdi biraz ağlayayım, sonra iyi olacağım, tamam mı?”
Sayfa 365·Kitabı okudu
Alıntı
O gün ağlayamadım , sonra da ağlayamadım. Zaten daha sonra hiçbir şeye ağlamadım. Anam ölmüş ağlamamışım daha neye ağlayayım?
Sayfa 58·Kitabı okudu
Alıntı