Kitapta hayatın ve insanın anlamını oluşturan kavramlar her bölümde ayrı ayrı ele alınmış. Ben mücadele bölümünden etkilendim ve bu bölüm beni düşündürdü. Mücadeleci olmaya ikna etti.
Bunun dışında yazar ara ara seminerlerinden, aldığı yorumlardan bahsetmiş. Reklam kokusu almadım değil :)
Ama sonuç olarak klişe bir kişisel gelişim kitabı beklerken gayet güzel farklı bir kitapla karşılaştım ve okumaktan zevk aldım. Tavsiyemdir.