Kitabı okurken zaman zaman hızlanıp zaman zaman yavaşlıyorsunuz. Okuduklarınızı sindirmek kafanızda yerli yerine oturtmak gerekiyor. Genel olarak akıcı bir söyleşi olmuş diyebilirim. Hayatın içinde önemli noktalara çok güzel değinmiş. Fakat bazı noktalar var ki insan biraz daha derine inmek istiyor okurken. Okuduktan sonra kendime çok şey kattığımı düşünüyorum. Kitabın sonundaki tavsiyeler ise okuyucuya kendini geliştirmek için yeni kapılar açıyor.
Hiç kimse başka bir insanı yetiştiremez, sadece hedefini bulmasına yardım edebilir. Onu yetiştirecek en önemli kişi yine kendisidir. Çünkü sadece kişinin kendisi yirmi dört saat kendisiyle beraberdir. Neye muktedir olduğunu en iyi kendisi bilir.