Bir şey öğrenilmeden alışkanlık kazanılmazsa; bana kendi başarılarımdan çok, başkasının başarısıyla kendi başarısızlığımı kıyaslayıp kendimi kötü hissetmeyi kim öğretti? Eğer bunu kendi kendime öğrenemiyorsam, içimde bir yerlerde bu haksız kıyasın öğretildiği, o yetersiz hissettirildiğim anlar saklı olmalı bașka bir açıklaması yok.