astrodb

astrodb
@astrdb
Onunla her şeyi paylaşmak zevkinden yoksun kalınca, Hiçbir zevki tatmamaya karar verdim.
Sayfa 27 - Terentius
Reklam
Sinan Canan diyor ki: Ne kadar yakın olursan bir kişiyle o kadar az dikkatle dinlersin onu, nasıl olsa tanıyorum onu diye. Aynı şekilde seni çok iyi tanıdığını düşündüğün kişiyle konuşurken her şeyi anlamasını beklersin. Ne kadar doğru, nasıl olsa o anlar deyip konuşuyoruz daha sonra farklı ya da eksik anlamlarla yanlış anlaşılabiliyoruz bu da ilişkilerimizi olumsuz etkiliyor.
İlişkiler
Bekledim ve bekledim seni, kaderimi beklercesine bekledim...
İș banksı kültür yayınları·Kitabı okudu
"Hayatın zorlukları bitmek bilmiyordu."
Edebiyat
Bana, "Seni seviyorum," demesini isterdim, eğer bu çılgın umut gerçekleşmeyecekse... isteyecek başka neyim var? Ne istediğimi biliyor muyum? Kendimi kaybetmiş gibiyim; tek istediğim sonsuza dek, daima, bütün ömrümce onun yanında olmak, onun ışığıyla, onu halesiyle aydınlanmak. Ondan ötesini bilmiyorum! Ondan kaçabilir miyim hiç?
Reklam