Küstüm Sana Dünya...
Bahtıma doğacak günü bekledim Sabrıma her gün sabır ekledim Hayatın elinden neler çekmedim Küstüm sana dünya barışmam artık...
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Türklük için yaşadı,öldü
"Atsız'ın vefat etmeden önce Türkeş'e tavrı nasıldır" diye merak edenler, Türkeş'le barıştıkları dedikodusuna itibar edenler olabilir.Onlara da Atsız'ın cümleleriyle cevap vermek gerekir:5 Aralık 1974"Azizim Şaman;...Türkeş'le barışmaya gelince: Bunun aslı olmadığı gibi imkânı da yok. Yemininden hanis olan, Türkeş kadar yalan söyleyen, sahte dindarlık yapan, Ötüken'in okunmaması için teşkilatına genelge gönderen birisiyle ben barışmam. Reha Oğuz, bütün ahlâksızlığına rağmen bu kadar ileri gitmemişti. Bizim Türkçü gençlerin hep MHP'li oluşu iyi bir şey değil. İlerde hepsi hayâl kırıklığına uğrar ve çok şey kaybeder. Ortada başka bir teşekkül olmadığı için oraya toplanıyorlar. Onları uyaran da yok."
Hikayemle barışmam için bana zaman lazımdı.
Ama işte, tek bile olsa, dünyada iyi bir insanın var olduğunu bilmem, bü­tün insanlarla barışmam için bana yetmişti.
Sayfa 316 - Varlık yayınları
Hikayemle barışmam için bana zaman lazımdı.