Bedi Y.

Bedi Y.
@bediyagmurcu
Hayata dair tüm çırpınışlarımı görüyorum o sayfalarda.
Fizyoterapist
Lisans-H.Ü
Adana, 1995
38 okur puanı
Haziran 2021 tarihinde katıldı
Yalnız yaşayan insanların, kendi içlerinde başlayıp biten eğlenceleri vardır.
Alıntı
Bedi Y.
Belki hüzün dolu şiirleri...😒
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
İnsandaki çocuk vicdanı, tohumdaki öz gibidir. Ve o öz olmadan tohum filizlenmez, gelişmez. Yeryüzünde bizi neler beklerse beklesin, insanoğlu doğdukça ve öldükçe, insanoğlu yaşadıkça, hak ve doğruluk denen şey de var olacaktır.
Sayfa 162·Kitabı okudu
Edebiyat
Bedi Y.
En iyi alıntılardan birisi👍
"herkesin bir kimsesi vardır bir de kimsesizliği..."
Sayfa 92 - Red kitap·Kitabı okudu
Bedi Y.
Cümledeki o acı his...
boynumda bana yargı yükleyenlerin utançlarından yapılma mücevherler
Sayfa 223 - MATARAMDA TUZLU SU·Kitabı okudu
Şiir
Bedi Y.
O değeri küçümseme içinde olsaydı, onlar gibi kibirli olurdu 👏
Üstelik aşk her zaman sınavlardan geçer, aksi takdirde aşk acısı da, aşk mutluluğu da, aşk kederi ve aşk felaketleri de olmazdı... Evet, dağdan bir çığ düşer ve kimse onu durduramaz. Her aşkın kendi hikayesi, kendi acı çekme bedeli vardır.
Sayfa 65·Kitabı okudu
Edebiyat
Bedi Y.
Aşkı diri tutan geçtiği sınavlar ve zorluklardır belki de.