"Neden bu kederli melodiyi çaldın? Neden? Buna nasıl dayanabiliyorsun?"
Letta kendi sesindeki öfkeyi duyabiliyordu ama ağzından çıkan kelimelere engel olamıyordu.
Leyla ona bakıp gülümsedi. "Müzik rengârenktir, Letta, tıpkı bizim gibi. Eskiden üretkenlere renk avcısı, müzisyen, ressam, dansçı deniyordu. Bizim yaptığımız şey, kendi kalbimizdeki renkleri yakalayıp diğer insanlarla paylaşmak. Biz renk avcısıyız. Hâlâ bu kelimeyi tercih ederim," dedi. "Ve tatlım, benim renklerimden biri de keder."