mia.

mia.
@blogomia
bu şehir ölüme izin vermiyor.
en cok okumak istediğim kitaplar
fark ettim ki okuma listemde çok fazla gerekli gereksiz kitap var. bazen yeni kitap almaya karar verince listemdeki 200 kitabın hepsine teker teker bakıyorum;/ bu nedenle şuan aklıma gelen ve en çok okumak istediğim kitapları listeleyeceğim. umuyorum ki bu liste işime yarayacak.: ♪ Karamazov Kardeşler=>gecen sene ilk kitap alışverişimde almıştım hala okumak nasip olmadı... Monte Kristo Kontu Demir Ökçe Oyun KorkuLanetli Kral Hiçliğin Kraliçesi Elfhame Kralı Öykülerden Nefret Etmeye Nasıl Başladı Yalancı Vâris The Modern Faerie Tales: Tithe - Valiant - Ironside Sihrin En Koyu Tonu Korsan Kralın Kızı=>konusunu bilmiyorum elbet, korsan görünce hemen listeme ekledim^^ Çoğunluğun İradesi Kılıç Kapan=>fanartları karşıma çıkıyor aşık oldum. Ebedî Rekabet
1000Kitap
mia. isimli okura yanıt verildi
mia.
daml2꩜ ne demek rica ederim. Tekrardan keyifli okumalar dilerim 🤍
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
en cok okumak istediğim kitaplar
fark ettim ki okuma listemde çok fazla gerekli gereksiz kitap var. bazen yeni kitap almaya karar verince listemdeki 200 kitabın hepsine teker teker bakıyorum;/ bu nedenle şuan aklıma gelen ve en çok okumak istediğim kitapları listeleyeceğim. umuyorum ki bu liste işime yarayacak.: ♪ Karamazov Kardeşler=>gecen sene ilk kitap alışverişimde almıştım hala okumak nasip olmadı... Monte Kristo Kontu Demir Ökçe Oyun KorkuLanetli Kral Hiçliğin Kraliçesi Elfhame Kralı Öykülerden Nefret Etmeye Nasıl Başladı Yalancı Vâris The Modern Faerie Tales: Tithe - Valiant - Ironside Sihrin En Koyu Tonu Korsan Kralın Kızı=>konusunu bilmiyorum elbet, korsan görünce hemen listeme ekledim^^ Çoğunluğun İradesi Kılıç Kapan=>fanartları karşıma çıkıyor aşık oldum. Ebedî Rekabet
1000Kitap
mia.
Açlık Oyunları 3. Kitabı beni çok sıkmıştı. Zoraki bitirmiştim. Okuyalı da izleyeli de yıllar oldu ama filmiyle bazı farklıklar olduğunu hatırlıyorum. Yine de hem okuması hem izlemesi ilk iki kitap ve filmde aşırı zevkliydi. Dorian Gray'in Portresi benim de yıllarca kitaplığımda beklemişti. Ve hep diyorum ki iyi ki de beklemiş. Çünkü okuyayım da bitsin kafasıyla okunacak bir kitap asssla değil. Yoğun olmadığın bir zaman diliminde okumanı öneririm. Daha iyi anlar, hissedersin romanı. Lordlar ve Varisler heyecanla akan bir kitaptı fakat NG Kabal’ın yer yer zorlayan bir dili var kanımca. Özellikle fantastik bir eser olduğu için ‘ben ne okuyorum şu an’ dediğim anlar olmuştu. Fakat tasarımıyla, kurgusu ve karakterleriyle okurken keyif aldığımı da hatırlıyorum. Stefan Zweig ‘ın kitapları bir ara vermek, nefes almak gibi hep benim için. Hayatın koşuşturmasında, kısa sürede olsa kendine zaman ayırıp nefes almak istediğinde başvuracağın biri gibi. Klasik okumaya alışmaya aşırı yardımcı biri benim gözümde. Korku kitabı ise favorim ve mutlaka tavsiye ederim. Ve son olarak Şeker Portakalı ise başucu kitabımdır. Dönüp dönüp aynı hislerle tekrar okuduğum eserdir. Çok severim ve umarım sen de seversin. Çok güzel eserler eklemişsin kütüphanene. Bende minikte olsa düşüncemi eklemek istedim. Çünkü bu tip yorumların okumayı hep çok etkilediğini düşünürüm. Umarım düşüncemde yanılmam. Şimdiden keyifli okumalar dilerim. ✨🤍

ebrar ✦

, bir kitap okudu
Puan vermedi·656 syf.·
29 günde okudu
·
Okunma: 10 Aralık 2025 00:36
·
2025 28. kitabı
Mehtap Fırat
8.6/10 · 43 okunma
mia. isimli okura yanıt verildi
mia.
@ebrardkc o zaman sabırsızlıkla bitirmeni bekliyorum 🫶🏻✨