📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Biliyor musun az az yaşıyorsun içimde,oysaki seninle güzel olmak var,örneğin rakı içiyoruz, içimize bir karanfil düşüyor gibi
Bir ağaç işliyor tıkır tıkır yanımızda
Midemdi aklımdı şu kadarcık kalıyor.
Gökgürültüsüyle gelir,ta uzaktaki kuzeyden,borağan da sağanak da,koyak ucundan üstümüze
Kıpırdamadan dururuz,karanlıkta ıslanarak,sağalmadır bizim için
Bir kocaman arınma
Homurtularla geçer sonra,temizlenme midir,temizlendik mi artık,şimdi bunca ıslanmayla
Mutluluğun dıştan görünen hiçbir tarafı yoktur,onu tanımak için,mutlu olan kişinin yüreğini okumak gerekir,fakat memnuniyet,gözlerden,tavırlardan,konuşma biçiminden,yürüyüşten belli olur ve bu memnuniyet sanki onu fark edene de bulaşır..