"Gün gelecek devran dönecek, gün gelecek devran dönecek. Bu zorbalığı durdurmak için bugün yapabileceğimiz bir şey olmadığının itirafı. Gelecek güzel günleri bekliyoruz, sadece bekliyoruz. Oysa bu asitli günler her şeyi eritiyor."
Gün gelir devran döner mi bilemiyorum ama her iyiliğin ya da kötülüğün karşılığı alınsaydı bu dünyada, zaten gerek kalmazdı ne cennete ne cehenneme ölümden sonra! Hem cehenneme de odun lazım ayrıca!
“ Bunlar, yeni yazıya karşılar, öğrencilerinin kendi notlarının dışında ilmi kitapları okumalarına ve soru sormalarına karşılar, yeni fikirler üretmelerine karşılar. Onların istediği, dünya dönerken devran hiç değişmeden yerinde dursun.”