"Asıl mesele de bu işte. Zaman ne kadar geçerse geçsin, bazı konularda hiçbir şeyi değiştirmez. Elinden malını mülkünü, varını yoğunu alsalar, bundan ölmezsin. Bunları yine edinebilirsin. Ama senin onurunu kırar, ruhunu öldürürlerse, işte buna çare yoktur..."
Aşk nedir? "İkiyken bir olmaktır." "Şuur bozukluğudur." "Duygularını tatmin etmek için, iki kişinin oynadığı bir oyundur. " gibi cevapları işitiyorum. Aşk, herkese göre değişen bir kavramdır. Bana göre;
Aşk, köz olmuş bir ateşin;
Esen rüzgârla yeniden alevlenmesidir.
Zemheri vaktin doğan güneşin;
Yıkılmış evin çiçekli penceresine değmesidir.