bʚɞ

bʚɞ
@ciamore
𖦹⋆.˚𓆞
bohemian rhapsody
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
bana nerenin acıdığını göster ki seni en çok nereden seveceğimi bileyim
biliyor musun hiç bu kadar yalnız hissetmiyordum kendimi. bence bilmiyorsun çünkü bilsen gelirdin. gelirdin gibi geliyor, peki ne zaman bilirsin? biliyor musun… belki de bilmiyorsun ama merak etme, benim de bilmediğim o kadar şey var ki. misal, bu satırları yazdığım kişi kim bilmiyorum. olsun, benim gibi bilmeyen çok kişi var.
Alıntı
en sevdigim bes kitap
1. Dokunmadan 2. Hyunam-Dong Kitabevi 3. Rüzgâr Bizi Götürecek 4. Tutunamayanlar 5. limon kutuphanesi ya da icimde kim var ya da kambur secemedimsuan

Öylesine Bir Okur

@oylesine_bir_okur62
·
En Sevdiğim 5 Kitap
Aslında çok fazla sevdiğim var ama aklıma gelenlerden yazacağım. 1. Kürk Mantolu Madonna 2. Acımak 3. Söyleme Bilmesinler 4. Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu 5. Aşk ve Gurur
aç gözlerini kıyamet kıyam olsun ölmek dediğin dirilmeye eş değer değil mi? kıyam uyanmaksa son dediğin fazladan iki harf mi yani, ah o iki harf ah o yaramaz küçüldükçe büyüyen et ruhum yaradanınsa sen al etimi etine şifa et yeter ki uyan bu kan uykulardan uyan ki yaradana şahitlik et sevmedim bu denizi tuzu derimi kavurdu geçti sevmedim bu karanlığı gözümün ferini aldı gitti sevmedim ben gitmeleri senden sevmedim kaybetmeyi ben sevmedim bu vedayı canımdan öte can yanı başımdayken aç gözlerini ziyadır göreceğin kamaştırır ama geçer kısacık bir bebek çığlığıdır şimdi hayat e kolay mı başlamanın yükü bu ufacık bir omza konmuş heyhat o omuz ben olurum istersen istersen yaren istersen yoldaş bak! ettik mi sana iki başlı dev şimdi bir omuz iki baş