Cansel

Cansel
@cnsla
Belki de insan her şeyi içine atmaktan boğuluyor zamanla...
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İnsanın yaşı kaç olursa olsun, ağlarken hep kimsesiz bir çocuktur... Özdemir Asaf
Aşk ve Şiir
Kişinin kendini yargılaması, başkasını yargılamasından çok daha zordur.
Sayfa 52 - Dokuz·Kitabı okudu
Edebiyat
Kafam her şeyi büyüten bir büyüteç gibi...
Sayfa 182 - Yapı Kredi Yayınları, 64. Baskı·Kitabı okudu
Bu da aynı diye geçirdim içimden. Bir gün dediklerimi değil, demek istediklerimi anlayacak bir erkek çıkacak mı karşıma? Hava kötü dediğimde sadece havadan söz etmediğimi anlamak bu kadar mı zor? İlle de, ben bu hayattan bıktım, türünde sözler mi etmeliyim? İşim çok dediğimde, bana sahip çıkacak bir erkeğe ihtiyaç duyduğumu anlayacak biri... Yanımda olmanı istiyorum diyemediğim için bu yağmur içimi ıslatıyor dediğimi nasıl anlamaz? Düpedüz, sarıl bana dedikten sonra, sarılmanın ne anlamı kalır! Olmayacak duaya amin demenin duygusunu yaşıyorum sürekli.