"Bir insanın hikayesi bütün insanlığın hikayesidir. İyi mi, kötü mü olduğumuzu öğrenmek istiyorum. İyi isek, Tanrı adildir. Yaptığım her şeyi, benim mahvetmeye çalışanlara ettiğim bedduaları, en önemli anlarda aldığım yanlış kararları, hatta size yaptığım bu öneriyi bile bağışlayacaktır,
çünkü beni karanlığın içine iten Tanrı'dır.
"Düşeş, "Ya sanata ne diyorsun?" diye sordu.
"Bir illettir."
"Aşk?"
"Yanılsama."
"Din?"
"İnancın yerini tutan günün modası."
"Sen kuşkucusun."
"Hiç de değil. Kuşkuculuk imanın başlangıcıdır."
"Ya sen nesin öyleyse?"
"Tanımlamak, kısıtlamaktır."