Ben bu yola filozof olarak çıktım, deist oldum(estağfirullah), ülkücü olarak devam ettim devrimci olarak tökezledim, masonlarla aynı minübüse bindim deli olarak o minübüsten indim, sonra cahil oldum yoluma devam ettim, bir sarıklı geldi tuttu elimden insanlığı öğretti bana insan oldum, çok düştüm, çok kalktım, çok tökezledim, 1001 yola girdin bilimin bardağından bir yudum aldım bana tanrıyı unutturdu, lakin bardağın sonunda Rabbim kendini bana buldurdu, bardağın ortası çok acıydı 1001 alem gezdim 1001’inden de bir sarıklı kurtardı beni, velhasıl kelam alem alem gezdim, yol yol girdim her alemde alemlerin Rabbi olan Allah’ı buldum, girdiğim her yolda Allah’ı buldum… Boşuna uğraşmayın arkadaşlar ben sizin yerinize her şeyi deneyimledim İlahi kelimetullah ve Sünneti Resulullah’dan başka ilim ve hakikat yok.💖🌸