📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Arkasındaki kitaplığın alt gözünden bir tomar gazete aldı. Masanın üstüne yaydı. Son bir yılın önemli günlerine ait gazetelerdi bunlar. Ağır ve zalim bir baskının bütün izleri görülebiliyordu gazetelerde: Öldürülenler, polisler, ördü birlikleri, silahlar... Gazeteleri her okuyuşunda bir suçluluk duygusu uyanıyordu içinde. Kenarda seyirci kalmayı yakıştıramıyordu kendine."
"Evet,istiklal Hakk'a tapan bir milletin elbette hakkıydı...Lâkin o milletin kaderini elinde bulunduran kimseler, HAK yerine HAKSIZLIĞA taparlarsa,o millet için istiklâl gülünç bir hayâl değil miydi?"
bir misafir odası benim kücük kalbimlakin her misafiri hemen kabul eylemezbiraz hırcın ve magrur,bu esrarlı mabedinkapıları kapalı,her gelen pek giremezöyle bir oda ki bu ,hic bir esya yok,bombosyalnız bir kösesinde vuran kücük bir saatkapıları kapalı,üstelik bir hayli losbu kasvetli odaya verir bir parca hayatbu misafir odası bir misafir bekliyorkösede duran saat vuruyor tik tak-tik takgelecek diye her an günlere gün ekliyoröyle bir misafirki,bir daha hic cıkmayacak...