Dilan

Dilan
@dilan24_
İnsan..
Simdi Leyla bir rüzgar esintisi. Bense cölde bir kum tanesiyim. Belki gu koca cölde bir meltem eser dive bekliyorum. Eser de Leyla bir kez olsun bana dokunur diye bekliyorum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yarin, ne kadar yakin ve ne kadar sonsuzca uzak.
Her hikaye, sonuçta insan varoluşunun bir hikayesi değil miydi? Ve akıp giden hayatın ?
Bir yanlışı, sırf güzel olduğu için sevebilir insan..
Edebiyat