📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Affetmek, bizi zarara uğratan birini bağışlamak,onunla artık iyi olmaya çalışmak demek değildir.
Affetmek; zarara uğradığımız bir bireyin duygularımız üzerinde bıraktığı olumsuz hislerden kurtulmaktır ..
Hiç korkmamış olsaydım keşke.
Hiç bir korkuyu tatmamış olsaydı bilincim ve bedenim
Korunmaya ve savunmaya gerek duymasaydım
Korkuyu bilmeyen canımın istediği gibi davranıp, konuşsaydım
Gerçekten nefes alabilseydim her an
Ben olsaydım sadece,en doğal halimle
Gerçekten yaşayabilseydim keşke
Öyle uyansaydım her sabaha; öyle tat alsaydım, öyle dokunsaydım, öyle koklasaydım tüm kokuları öyle duymasaydım sesleri ... öylece, kendime özgülüğümle ve özgünlüğümle olsaydım bu dünyada ,bu rüyada.
Kendine özgü,özgün ve ÖZGÜR.
Var olsaydım
Olabilirmiyim
KEŞKE....