doğa

doğa
@dogabasarr
İnzivamın olanca tadını en iyi böyle çıkarıyordum.Gönlümde tek bir bulut yoktu, tek rahatsızlık duygusu, düşüncelerimin eriştiği ölçüde gerçekleşmemiş tek arzu ya da heves yoktu. Gözlerim açık yatıyor, benliğimden sıyrılmış bir halde kendimden uzaklarda olmanın sefasını sürüyordum
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

doğa

, bir kitap okudu
Puan vermedi·77 syf.·
2020 2. kitabı
Stefan Zweig
8.1/10 · 279,6bin okunma

doğa

, bir kitabı yarım bıraktı
%61 (222/359 syf.)
İskender Pala
8.6/10 · 48,9bin okunma

doğa

, şu anda okuyor
%40 (264/656 syf.)
Jean-Christophe Grangé
8.5/10 · 4.714 okunma