"Geçer gider yeryüzünde en güzel nimetler bile.
Zamanın sınırlarını aşan düşüncelerimizle yaptığımız etki düşünenlere,
Bir o vardır,tek o kalır sonsuzluğa"
Sizleri İskenderiye Kütüphanesinden alıp uzaya çıkaran oldukça iyi bir eser.Kanımca Sagan'ın en iyi kitabı olan bu eserin çok güzel de bir belgeseli var (yaklaşık 10 bölümlük) Fiziğin ve metafiziğin doğasında kaybolmayı ve okurken sık sık düşüncelere dalmayı göze alabiliyorsanız önerebileceğim değerli bir bilim kitabı.İyi okumalar diliyorum...