Eda

kimi seviyorsan acısı sende kalıyor
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İlk acı değilsin,dedim.Son acı da olmayacağım,dedi. Sevmenin ötesini görmek istemiştim,dedim.Oradan geliyorsun,dedi.Sözcüklerden duvar örülmezmiş,dedim.Kurduğun konaklarda insanlar kendini seviyor,dedi.Yalnızlık hiç geçmiyor,dedim.Yazıyorsun ya,dedi.
Kendimi yersiz yurtsuz hissetmeyecektim hiç.Çünkü içinizde kalbinize nakşeylediğiniz bir sevgilinin yüzü yaşıyorsa eğer, dünya hâlâ sizin evinizdir.
İnsan yüreği umutsuzluğa ancak belli ölçüde katlanabilir.