📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ben gerçekten acırım aydınlara, dedi. Çıkarlarını aştıkları da görülmüştür. Fakat yigitlikleri, özverileri de yürekler acısıdır. Hiç değilse bir süre çırpınır durur, zavallıcıklar!..
Sonunda bakarsınız bezmişler ya da çürümeye başlamışlar. Nedeni öyle basit ki ancak bizim aydınımız göremez onu...
Sınıf yoktur ardında... Karıştırmayın sakın.. Ülkede sınıf yok değil, bizim aydınlarımız sırtını vermesini bilmez sınıfına... Dramı da bu. Toplumu sınıflar değiştirir, kişiler değil ki...
Daha önce Tutunamayanlar kitabını okuma grubu ile okumuştum. Diline, anlatımına, karakterlerine alışık olduğum bir yazar. Karakteri Tutunamayanlar'daki karaktere çok benzettim. Aynı ruh halinde, karışık, çoğunlukla mutsuz, depresif bir karakter. Okurken kendinizi tamamen kitaba vererek okumalısınız yoksa ne okuyorum ben moduna geçiverirsiniz :)) Bölümler şeklinde anlatması ve bölümlerin çok uzun olmaması okumamı baya kolaylaştırdı. Sanırım herkes için bir yazar değil, ben zaman zaman karakterden sıkıldığım, '' eeee hadi dediğim'' yerler oldu. Ama sonu çok güzel toparlıyor, okuduğum için mutluyum.