Buram buram anadolu kokan bir kitaptı. Betimlemeler sıkmıyor üslup gayet akıcı. Okurken sesli güldüğüm, bazı bazı gözlerimin dolduğu oldu. Yaşar Kemal'in okuduğum ilk romanı. Masum bir hikaye idi .Serinin diğer kitaplarını kısa zamanda okuma temennisiyle...