“İnsanlar...” dedim fısıldayarak. “Taşırlar insanları.Kundaktayken, tabuttayken.Hep taşıyacak birileri olur.Bazıları dostluktan, bazıları cepteki paradan, bazıları da içinde bulundukları sistem bir gün onlara da taşınma sırasının geleceğini söylediği için, taşırlar insanı...”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kalabalık bir dünya, diye düşünüyorum; her santimetresinde, her günün her saniyesi değişik dramlar yaşanıyor.Ama biz hayatımızın bir sonraki dakikası bir öncekinden farklı olmayacakmış gibi yaşıyoruz.Hepimiz ne kadar aptalız.