Hafızam "bunu ben yaptım," diyor. "İmkansız," diye karşılık veriyor kibrim ve ısrar ediyor. Sonunda hafızam kibrime boyun eğiyor.
"Kibir. Yani ben kibirliyim, öyle mi ?"
"Üzerine alınma. Nietzsche seni tanımıyordu! Herkes için yazmış bunu. Ama söylediği şey doğru, değil mi ?"