mustafa

mustafa
@faceoffmelinda
Eğer bir insanı doğru yolda tutan tek şey ilahi mükafatsa dostum, o kişi adinin tekidir. (True Detectıve)
Öğrenci
İstanbul
6 okur puanı
Şubat 2019 tarihinde katıldı
"İnsanın kendisinden başka hiç kimse olmasına gerek yoktu."
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
“Bazen hür olduğumu zannederek sevindiğim oluyor. Esir bir şehrin, hatta esir bir memleketin esirlerinden herhangi birisi olduğumu unutuyorum da...”
“Hevesleri ,beklentileri, erteledikleri ,kursağında kalmış kelimeleri ,kaçırılmış bakışları ,gizledikleri, bitirilmemiş mektupları, susuşları ve istemsiz veda edişleri ile tamamlanmamış bir cümledir insan.”
"Ne değerli oluyor elde edemediklerimiz."
"Tarih boyunca neredeyse akla gelebilecek her konuda bölünüp taraf olduk birbirimize karşı. …ve tarih boyunca bu süregelen kapışmalar sonucu bugün her zamankinden daha çok insan öldürülüyor, her zamankinden daha çok insan intihar ediyor, her zamankinden daha çok insan aç. Tek becerebildiğimiz, yarattığımız cehennemde daha çok yaşasın diye insan ömrünü uzatabilmiş olmamız. "