Bu koskoca varoluşun içindeki küçücük akıllarımız, kısacık ömürlerimiz, pek kısıtlı deneyimlerimiz ve maalesef hemen hepsini etrafmızdan ezberleme yöntemiyle aldığımız nice inancımız, bize bu konuda çok da yardımcı olamıyor. Hiç yardımcı olmuyor demeyelim, bunların hepsi başlangıç düzeyinde bize "buralarda ne olup bittiğine dair" bir fikir veriyor elbette; fakat yaşadıkça, deneyimledikçe, öğrendikçe, düşündükçe, o ilk kanılar o eski yargılar yavaş yavaş değişiyor. Değişmek zorunda kalıyor.