Hatıralarımın açıklanamayan bir yanı var, beni dizginsizce çekiyor, öyle güçlü çekiyor ki birkaç saat çevremdeki her şeye karşı duygusuz kalıp her şeyi, gerçek her şeyi unutuyorum.
Bitti mi? Ne budalaca bir söz! Neden bitsin?
Bitti veya hiç, aynı şeydir.
Yaratılan bir şeyi zorla elimizden alıp bir hiç haline getirdikten sonra, sonsuz yaratılış ne demek oluyor?
“İşte artık bitti!” demenin anlamı nedir?
Bu, sanki “Hiç var olmamıştı.” demek gibi bir şeydir!
Oysa her şey, var olarak ortada dolaşıyor.
Bu nedenle ben, sonsuz boşluğu çok seviyorum.