Çocukluğumun İstanbul'unu hissettim okurken. Sanki ailemden birinin elini tutmuş bir kış günü caddede yürürken gördüğüm yetişkinlerin hikayelerinden biriymiş gibi. İçim acıdı, çünkü İstanbul sokaklarında o tanıdık ve yabancı his yok artık..
İncelemeden ziyade hislerimi anlattım, ama bu kadar günlük bu kadar akıp giden hikayeleri anlatmak için güçlü kalem gerekiyor. Tebrik ediyorum