"yeryüzünde benim için her şey bitti. burada bana artık ne iyilik edebilirler ne de kötülük. ne umacağım ne de korkacağım bir şey kaldı bu dünyada; zavallı bahtsız bir ölümlü ve tanrı kadar kaygısız, telaşsız olan ben, uçurumun en dibindeyim."
"daisuke bir şeyi kafaya taktı mı ne olursa olsun sürekli o konuda düşünen bir adamdı. ayrıca takıntının nasıl bir aptallık olduğunu açıkça görebilecek kadar zeki biri olduğundan bu duruma daha da takılıyordu."