"İyi de, herkes görmezden mi geliyor?" "Neyi?" "Yani işte, şu siyah hayvanı..." "Bak işte, adı olmayınca zorluk çıkıyor. Neyse. Herkesin öyle bir şeye merakı yok sanırım. Hiç görmüyorlardır belki de. Çevrede dolaşan hayvanlara, uçan ağustosböceklerine, yere düşen dondurma kalıntılarına, evine kapanmış adama dönüp bakıyorlar mı sanıyorsun? Bakmıyorlar elbette. Temelde hiç kimse bakmıyor. Görmek istemedikleri sürece de bakmazlar zaten (...)"